غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

هیچ فرقی ندارد

زمزمه های نا مهربانت را

کدامین عنصر پنجگانه به گوشم برساند

موضوع شکستن است

شکستن قلبی دور افتاده

شکستن عشقی دیرینه

((المیرا اشرفی))



نظرات شما عزیزان:

دینا
ساعت15:22---2 اسفند 1391
سلام نگاری جونم خوبی اجی؟بدوبیاوبم اپم
پاسخ:سلام آبجی جون.اومدم


هانی...
ساعت20:09---29 بهمن 1391
چقدر تنهایی آزارم میدهد



چقدر نبودت را بلند حس میکنم



چقدر قلبم بی قرار و لجباز شده



با قلبم چه کردی؟



از وقتی رفتی چشمانم میهمان ناخوانده بسیار دارد



گاه و بی گاه



شب و روز میبارد



بیصدا گریستن را بیصدا آموختن



کاش تقدیر این را نمیخواست



کاش بودی،حتی اندکی..........


پاسخ:هانی جونم میدونم عاشقی.ولی نا امید نباش.واقعا ناامیدی بدترین چیز تودنیاست


ساعت19:08---29 بهمن 1391
سلام نگارجون خیلی قشنگ بود

مرسی ک اومدی و نظرتو دادی من بازم میام عزیزم
پاسخ:سلام رها جون.مرسی عزیزم وظیفه بود.مرسی که پیشم میایی و تنهام نمیذاری گلم


رها
ساعت19:06---29 بهمن 1391
لعنت به تو ای" دل"...
همیشه...
جایی جا میمانی ,که تو را نمیخواهند...


دینا
ساعت14:32---29 بهمن 1391
سلام نگارجون خوبی؟ خسته نباشی خیلی خوشمل بود.قالب نومبارک گلم
پاسخ:سلام دینا جوووووون خودم.چشمات خوشگل میبینه عزیزم


zahra
ساعت13:45---29 بهمن 1391
سلام نگار جان . پست هاي تو هم قشنگن عزيزم . تو هميشه بهم لطف داري و منم هميشه ممنونتم گلم . مرسي كه بهم سر ميزني .پاسخ: سلام زهرا جونم.ممنون عزیزم.وظیفه ام بود زهراجان.

ترانه
ساعت12:40---29 بهمن 1391
واقعا وبلاگ جالبی داری عکس ات هم خیلی قشنگپاسخ: لطف داری ترانه جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:دلم شکست, | 10:52 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 80896
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ